Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldog vagyok

Persze ez nem volt mindig így, sőt épp ellenkezőleg volt. Aztán történt valami csúnya, Buddhista lettem, jógázom meg tudatosan teszem az evést. Megtapasztaltam, hogy boldognak lenni jobb mint nem, mert ellenkezőleg meg kimondott hülyeség. És olykor fáj is.

Facebook

tegnapi műsor margójára

2012.08.27. 10:37 itsChriswell

Mint mindig tökjól éreztem magam, de mint mindig sajnálatosan tapasztaltam, hogy milyen hatással van a nézőimre a globalizmus agymosása. Természetesen nem a nézőket hibáztatom frusztráltságuk és tájékozatlanságuk, sőt még előitéleteik miatt sem. Egyszerűen ez a mai trend. Noés a trendnek ellent mondani buziság. Ez a mai kultúra. Ilyenkor hálát adok annak hogy én már annyi szarságon átmentem és annyi mindent túléltem, hogy szarhatok a trendre és ellent mondhatok a mai átbaszásorientált kultúrára. Sajnálom azokat akik egyelőre képtelenek rá, üdvözlöm azokat akik próbálkoznak kilépni belőle és elfogadom azt a karmát miszerint követendő példának kell lennem a felvilágosulni vágyó emberek útján.

Ez egy olyan karma amin belül én is fejlődök, hisz kell. Kihívás, de a kihívásokat elfogadni és a problémákat megoldani a logikus egy lineáris úton, mert mgállni és sírni hülyeség és csak hosszítja a szenvedés időtartamát. Tegnap mondjuk egy bruttó két perc volt. Szokás szerint jött egy troll és a vicces filmekből tanult vulgáris szavakat kezdte begépelni a chatre. Mondjuk ez is valami. Kiszasszerolta, hogy mikor van műsor, nézegette, megnyitotta a chatet és gépelt is... sokat. Értelme persze nem volt, de sokak szerint homokvárat építeni sem értelmes dolog. A chaten jelenlévők persze kiakadtak, hogy oltogat, pedig technikailag nem azt csinálta.

Az ő tudati szintjén jelezte, hogy problémája van. Mint a macskám amikor megáll az ágy mellett és nyávog. Nos, olyankor vagy éhes vagy simogatásra vágyik. Pont ilyen a troll is. Számunkra értelmetlenül fejezi ki azt hogy unatkozik és a szülei inkább a telesoppot nézve üvöltöznek egymással, minthogy vele társosoznának. Mikor a tegnapi fiatalember észlelte, hogy nincs gond, én nem haragszom rá, lenyugodott. Mintha megtalálta volna azt a közeget és azt a kisugárzást amire vágyott. Következő vasárnap is ott lesz és türelmesen fogja hallgatni, hogy milyen boldogságos megértésben és kiegyezésben élni a világgal. Majd egyszer kérdezni is fog és majd egyszer ő lesz az az ember aki válaszolni fog más értelmetlenül kommunikáló emberek kérdéseire. Honnan tudom? Én is így kezdtem.

komment

Címkék: megértés troll ustream élő műsor LIVE

süti beállítások módosítása