Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldog vagyok

Persze ez nem volt mindig így, sőt épp ellenkezőleg volt. Aztán történt valami csúnya, Buddhista lettem, jógázom meg tudatosan teszem az evést. Megtapasztaltam, hogy boldognak lenni jobb mint nem, mert ellenkezőleg meg kimondott hülyeség. És olykor fáj is.

Facebook

magos cucmákok

2012.08.24. 11:31 itsChriswell

Bár nem régóta nyomom ezt a vegi témát és vélhetőlen nem is csinálom már soká, azért benyomásom még lehet. Az meg azt mondatja velem, hogy az is hülye aki tartósítószert eszik, meg az is aki agyament bió hülyeségeket. Térfogatnővelllőő, ahogy esenyőpistabá mondta. Emben a szóban benne van a kapitalizmus és tudatos egészségrombolás minden gonoszsága. Think big, do nothing.

Persze mondhatnánk, hogy a dohányárú gonoszabb, de ebben nincs igazság. Sosem fog annyi ember dohányozni és meghalni miatta mint enni. Az ember ha nem eszik meghal, ha eszik akkor is. Tehát akármi is van a cuccban amit az arcodba raksz a végrerdményen nem változtat. Szar minőségű hús, ellenőrizhatatlen eljárásokkal kezelt tej és zöldség, a mindenmásban fellelhető térfogatnövelő és tartósítószer. A környezeti ártalmakhoz és stresszhez képest semmiség, de együtt halálos. De ki is aggódik ezen, amikor frankhitel elviszi a nyaralást, az éveleji tankönyvek meg a hd tévét?

Ezellen semmit sem lehet tenni, illetve de kimenni a kertbe és dolgozni a kajákért. Főzni és befőzni. Ebbe azért nem megyek bele mert tegnap is sikerült egy embert megszégyenítenem, mikor órákon keresztül azt taglalta hogy vannak olyan dolgok amikre nem lehet nemet mondani. Elfogadom. A mekire nem lehet nemet mondani, ha éhes az ember, nincs más a közelben és csak 250 forint van nálad. Viszont a sírásra nemet lehet mondani mikor a doki közli, hogy a biopszia eredménye aggasztó. Mindegy.

Én sem akarok ám szentbeszédet tartani, imádom a pick szalámit, de egyre jobban imádom a sajtokat és sajtkrémeket is. Zöldségek közül azért még válogatok, de például a gyömik pörögnek ezerrel. Üdítő? Szörp, limonádé és gyümölcslevek, néha szénsavas víz vagy szóda. Na a kenyérrel vagyok gondban... az történt ugyanis, hogy már nem igazán kedvelem a fehér kenyeret. Tegnap vettem egykét szép zsemlét a pékségben. Még meleg volt. Az idő is. A zsemle is. Viszont teljes kiörlésű cucmákjuk nem volt. Valszeg mert olyan környéken lakom ami a gasztrokultúra arcvonalán helyeszkedik el. Van ugyanis bió, ajurvédikus és india kajálda mint légy a szaron és van a másik, a szar. Mindenféle nagyonundorító, egészségtelen, de legalább jó soknak tűnő, zsíros ételt kínáló bolt. Ilyen megfontolás lehet az, hogy a balkán pékségben nincs magos vagy teljeskiörlésű, bió vagy kovásztalan kenyér. Nincs mert a nyugdíjas nem veszi, mert kicsi, de drága.

Mondjuk úgy ugyanannyiba kerül mint a jólmegtermett fehér, de ránézésre tényleg kb a negyede. Súlyban persze nem dehát... Na, szóval ott tartottam, hogy a zsemle amit régen kétpofára zabáltam nem ízlett annyira mint a csuri teszkós előrecsomagolt, szeletelt, magos teljeskiörlésű kenyér amit már két hete eszem. Minden reggel 2 szeletet. Vajjal, mogyoróvajjal, vajkrémmel, padlizsánkrémmel, camamberttel, tzatzikivel, kőrözöttel vagy füstöltsajttal. Biztos érdemesebb lenne benyomni 4-5 fehér zsömit, szalonnával, de ilyen melegben? Nem egészséges telezabálni magad. Najó az egészségről nem nyitok vitát, hisz én sem vagyok az a nagy egészség párti, csak próbálom elkerülni az indokolatlan hülyeségeket. A lakásom is kicsi, a hűtőm is. Okosan kell csinálnom, kis és laktató kajákat kell vennem amiktől jól is érzem magam. Például amitől jól érzem magam az a nagyon lapos nagyon pici, de mondjuk elég drága fekete kenyér, vajkrémmel és uborkával. Esetleg ha csinálsz szendvicset és benyomod a hűtőbe úgy mégjobb. Pirítani az ilyet nem ér, bezzeg a teljeskiörlésűt (az kicsit barnább) azt kimondottan pirítva szeretem camamberttel.

Az igaz persze, hogy konstans buzinak néznek mikor ilyeneket vásárolok, főleg a mi környékünkön, de mondjuk a magamfajtát az ikeában is buzinak nézik mikor konyhafelszerelést vesz. Ezt onnan tudom, hogy tegnap egy kedves meleg pár kacsintott rám mikor valami nekik is tetsző dolgot vettem. Ugyanakkor ez mindamellett, hogy felszabadult és vicces dolog egészséges és építő. Tudatosan étkezni, megtervezni és megcsinálni sokkal mélyebb élvezetet nyújt, mint bezúzni a mekibe bedarálni valami szart és hazaflé azon gondolkodni, hogy miért zsíros a bőröm, miért vagyok dagadt és miért nem áll a bré.

komment

Címkék: étel gasztronómia vegetáriánus vegi

süti beállítások módosítása