Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Boldog vagyok

Persze ez nem volt mindig így, sőt épp ellenkezőleg volt. Aztán történt valami csúnya, Buddhista lettem, jógázom meg tudatosan teszem az evést. Megtapasztaltam, hogy boldognak lenni jobb mint nem, mert ellenkezőleg meg kimondott hülyeség. És olykor fáj is.

Facebook

Vegi

2012.08.21. 15:07 itsChriswell

Hát életemben nem gondoltam volna, hogy nem fordulok fel hús nélkül, csak azért sem mert amikor elkezdtem a böjtöt, viszont két nap után kijött belőlem az állat és örjöngve téptem volna szét a hentes ajtaját és szippantottam volna fel mindent ami nem növényből van.

Node szép dolog a vegetariánizmus, szép dolog ha parancsolni tudsz az ízlelőbimbóidnak, hogy bizony szeresék meg a helyváltoztatásra alkalmatlan érőlényeket is. Akkor is szép mikor azért csinálod, hogy ne haljon meg miattad állat. Na amikor pránanadi böjt keretében csinálod, akkor ilyenek nincsenek csakis az a tudat, hogy bizony az aurámat tisztítja, legalábbis nem fertőzi tovább az állatok halálfélelmének energiája. Lehet, hogy a hús épp a halálfélelemtől finom, de akkor bizony a gomba is retteg.

Így történt hát több mint egy hete nem eszem húst, olyannyira nem, hogy tegnap még étteremben is nem húst rendeltem. Ettem padlizsánkrémet tökmagos cipóval, és spenótos palacsintát. Spenótot? Asztakurva mi? Majd ezektől a nyomorult zöldségektől úgy belaktam mint a szemben lévő gyrososnál soha. Hogy buziság-e mikor a csajom meg férfias kaját eszik? Nem az.

Picit ugyan gondban vagyok mert a magyar konyhaművészet nincs felkészülve a vegi életformára, vagyis még a keresztényi böjtnél is szopó a roller, de legalább a magamfajta mekis paraszt elkezdi élvezni, hogy van a bérleményben konyha, meg két ügyes keze és kotyvaszt jót. Mintpéldául sajtsalátát. Nemsok minden kell hozzá...

Veszel egy zacsi mozarellát, meg egy szelet camambert, összevágot, tálbateszed, rányomsz egy kevés koktélparadicsomot összevágva, kígyóubit összevágva egy kevés zöldsalátát és megöntöd előre vásárolt tzatziki szósszal. A sokmagos vagy teljeskiörlésű kenyeret a falbadugott pirítósba teszed és megnyomod a gombot.

Ehhez persze vagy házi limonádé vagy málnaszörp dukál. Lehet, hogy némelyikőtök szerint ez buziság egy olyan korban ahol bármelyik sarkon telerakod a szád egy jókis mekivel, ahol légkondi is van és még vagánykodni is lehet a wifivel, de ez egy olyan világ, ahol sokak szerint válság van... nos egy ilyen világban meg inkább egészséges, tápláló és finom kajára költöm a pénzem. És még a csajom is megdícsér.

1 komment

Címkék: étel gasztronómia vegetáriánus vegi

süti beállítások módosítása